dinsdag 17 september 2019

nieuw thema: met een boekje in een hoekje

Wat gek! Allemaal boeken in de klas? Iedereen ging op ontdekking en spontaan vertelden we de verschillen: een groot boek, een heel kleintje..;eentje voor baby 's, een kookboek.....

Tijdens de waarneming ontdekten we dat er veel soorten boeken bestaan: een voelboek, een boek met flapjes, een leesboek ( alleen maar letters... oei oei) een prentenboek, een kookboek, een kleurboek, een schrijfboek, een boek over dieren, een boek over Jezus, een badboek (hihi) en nog veel meer!













Na een tijdje zat iedereen met een boekje in een hoekje. En we leerden ook een liedje:
kzit zo gezellig in mijn hoekje met mijn allermooiste boekje:
weet je wat ik zie, weet je wat ik zie?
ik zal het je vertellen in 1,2,3!

Geen opmerkingen: