zondag 26 april 2020

thema moederdag.... bij je thuis

Nu we weten dat onze kleuterklas nog niet meteen open kan, heb ik een thema uitgewerkt om volledig thuis te doen! Binnenkort is het moederdag! Op donderdag krijgen jullie allen het knutselpakket thuisbezorgd. Daarin zitten alle spullen om een mooi cadeau voor mama te maken. Met een beetje hulp van papa, broer of zus lukt het zeker! Veel plezier ermee.

In het volgende filmpje zoeken we naar de M van mama. Zoek je thuis ook mee? Als je nog andere woorden met de M kan vinden, mag je er een foto van maken en doorsturen naar mijn emailadres, dan zet ik het op de blog! klik op de volgende link, dan zie je mij!

de m van mama





Dit is een mooi verhaal:


Ik zou jullie graag een liedje aanleren in de klas, maar dat kan niet. Daarom heb ik  deze leuke meneer Dirk ingeschakeld! hij leert je met plezier een lied voor mama!


En met Wim de Woordspin  leer je heel wat woorden over je familie.


Hier heb je een hele bundel met werkblaadjes voor moederdag. Je kan ze downloaden en uitprinten. Er zit ook een andere bundel werkblaadjes in  het knutselpakket.


werk bundel moederdag

Veel plezier en tot donderdag! 

Geen opmerkingen: