je zal het thuis wel gemerkt hebben, we deden in de klas zo nu en dan ANDERSOM: de schooltas op de buik, de fluojas achterstevoren aan, soms stappen we ook letterlijk achteruit in plaats van voorruit!
Tom deed alles andersom, en wij deden lekker mee!
We luisterden naar een verhaal....terwijl we achterstevoren op de bank zaten. We moesten dan goed onze andere zintuigen gebruiken: onze oren.
We probeerden ook zonder te kijken een instrumentje te herkennen: is het nu de sambabal of de ritmestokjes?
Jules krijgt een nieuwe trui van zijn mama
eerst gaat hij in bad, daarna doet hij zijn trui zelf aan.....oei, waar is de tekening gebleven???
de visjes weten ook van niks
en papa is aan het koken en heeft ook niet in de gaten dat de trui wel eens andersom zou kunnen zitten...
de zus van Jules schrikt ook!
Jules zoekt zelfs achter de kamerplant...
Mama is aan het stofzuigen , ze weet het ook niet!
en de buurman kan ook niet helpen
Hihi, wij weten het wel hé!
we wisselden vaak van acteurs, zodat iedereen eens kon meedoen met onze dramatisering: de eend van Jules.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten